Нижче наведена інструкція актуальна для нової версії “Мої платежі”.
Для поповнення рахунку за допомогою терміналів самообслуговування “Приватбанк” необхідно:
Знати і пам’ятати свій “Персональний платіжний код” або номер мобільного телефону, вказаного при реєстрації облікового запису, без +38. Персональний платіжний код складається з 2-5 цифр, його можна дізнатися в Особистому кабінеті за адресою my.unitel.net.ua;
Здійснити вхід в Приват24 використовуючи браузер або мобільний додаток;
У меню вибрати “Мої платежі” – Мої щаблони – Створити платіж;
Здійснити пошук компанії. Введіть назву компанії. Виберіть ТОВ Екліпс Трейд / Unitel (Юнітел).
На пропозицію “Введіть пошукові реквізити” ввести свій Персональний платіжний код або номер телефону.
Додаток виведе на екран ПІБ абонента, які відповідають облікового запису. Перевірте, чи відповідають ці дані вашому рахунку. Якщо ні, перевірте правильність введення коду.
Ввести суму поповнення в гривнях. Рахунок можна поповнити на суму від 50 до 10 000 грн;
Натиснути “Додати платіж в корзину”. Далі перейти в корзину, вибрати карту і відправити платіж.
Увага! Приват24 також дозволяє відправити платіж без введення Персонального платіжного коду (меню Платежі – По Україні). Такий платіж не буде автоматично оброблено білінговою системою, відповідно, грошові кошти не будуть ідентифіковані та зараховані на особовий рахунок. Тому необхідно здійснювати платежі тільки через меню “Мої платежі” з використанням Персонального платіжного коду.
Грошові кошти будуть зараховані на особовий рахунок протягом 5 хвилин.
Комісія за оплату відповідно до тарифів “Приватбанку”.
Щомісячну абонплату необхідно вносити авансом на наступний обліковий період. При негативному балансі на рахунку доступ в Інтернет буде автоматично блоковано до поповнення рахунку.