Регламент проведення робіт

Регламент проведення ремонтних робіт:

  • вартість робіт буде визначена після виявлення та усунення несправностей, та після погодження з абонентом;
  • по завершенню ремонтних робіт, абоненту надається “Наряд- замовлення на проведення робіт / надання послуг” в якому зазначена вартість робіт. Підписання абонентом цього наряду підтверджує його згоду на оплату робіт в повному обсязі;
  • оплата нараховується тільки на “Негарантійні випадки”, та у випадку замовлення додаткових послуг абонентом;
  • проведення ремонтних робіт буде виконано: в день подання заявки, через службу Технічної Підтримки, якщо вона була подана до 12:00, або може бути перенесена на наступний день, якщо подана після 12:00;
  • для проведення ремонтних робіт, потрібний повний доступ до кабелів і обладнання абонента.

Гарантійні випадки обслуговування абонента:

  • пошкодження точки доступу внаслідок дії статичної електрики;
  • фізичне / механічне пошкодження кабелю поза територією будинку/квартири/двору абонента;
  • гарантія на додаткове обладнання (WIFI маршрутизатор, IPTV приставка), що було надане нашою компанією, діє протягом 12 місяців.

Негарантійні випадки обслуговування абонента:

  • фізичне / механічне пошкодження обладнання (з вини абонента);
  • фізичне / механічне пошкодження кабелю на території будинку/квартири/двору абонента;
  • вихід з ладу блока живлення обладнання у період більш як 2 тижні з початку експлуатації.

* вартість робіт та матеріалів буде списана з особистого рахунку абонента, протягом 5 робочих днів після виконання робіт