Регламент проведення ремонтних робіт:
- вартість робіт буде визначена після виявлення та усунення несправностей, та після погодження з абонентом;
- по завершенню ремонтних робіт, абоненту надається “Наряд- замовлення на проведення робіт / надання послуг” в якому зазначена вартість робіт. Підписання абонентом цього наряду підтверджує його згоду на оплату робіт в повному обсязі;
- оплата нараховується тільки на “Негарантійні випадки”, та у випадку замовлення додаткових послуг абонентом;
- проведення ремонтних робіт буде виконано: в день подання заявки, через службу Технічної Підтримки, якщо вона була подана до 12:00, або може бути перенесена на наступний день, якщо подана після 12:00;
- для проведення ремонтних робіт, потрібний повний доступ до кабелів і обладнання абонента.
Гарантійні випадки обслуговування абонента:
- пошкодження точки доступу внаслідок дії статичної електрики;
- фізичне / механічне пошкодження кабелю поза територією будинку/квартири/двору абонента;
- гарантія на додаткове обладнання (WIFI маршрутизатор, IPTV приставка), що було надане нашою компанією, діє протягом 12 місяців.
Негарантійні випадки обслуговування абонента:
- фізичне / механічне пошкодження обладнання (з вини абонента);
- фізичне / механічне пошкодження кабелю на території будинку/квартири/двору абонента;
- вихід з ладу блока живлення обладнання у період більш як 2 тижні з початку експлуатації.
* вартість робіт та матеріалів буде списана з особистого рахунку абонента, протягом 5 робочих днів після виконання робіт